lørdag den 15. marts 2008

Påskehilsen

4 kommentarer:

Anne-Lene Gubi Schmidt sagde ...

Selv tak for et godt kursus. Efter de første dage fandt jeg rum for mit eget tempo - det var godt. Jeg fik noget med mig hjem, og interesse for at arbejde videre.
God påske.
V.h Anne-Lene

Anne-Lene Gubi Schmidt sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Læseuge sagde ...

Også en tak fra Sjælland. Jeg nåede lige en computerweekend på efterskolen - og tænk - det var ikke fordi computeren "trak". Jeg tror et par af mine elever er klar til en blog...

God påske

HIlsen Kirsten

Marianne Salomon sagde ...

Tak for et godt kursus. Jeg er klar til at kaste mig ud i en emneuge med blogs.

På den jeg lavede i kursusugen, lagde jeg en feriefilm, det er min datter ikke glad ved. Hvordan sletter man en video på youtube?